خبری خبری .

خبری

این کمپانی همواره در زمینه تولید انواع کارواش پیشرو بوده است

این نوع پمپ از جمله پمپ های گران قیمت می باشند و در کنار قیمت بالا و همجنین ساختار پیچیده تعمیرات، دارای بازدهی بسیار بالا، انعطاف پذیری منساب، کاربرای آسان، قابلیت تامین فشار های متنوع کاری، عمر طولانی (به دلیل جانبی بودن بار وارده)، جریان بدون ضربان نیز هستند. این شرکت در ایران نیز دارای نماینده انحصاری پمپ برتولینی می باشد و هموطنان عزیزمان نیز می توانند از طریق نمایندگان فروش در سراسر ایران محصولات برتولینی را تهیه کنند. از این حیث ، شرکت آتور صنعت توانسته است با تقویت بخش کارگاهی و تولیدی خود گامی بلند در جهت ارائه خدمات و تعمیرات انواع پمپ بردارد و بسیاری از تجهیزات صنعتی اعم از تخصصی و معمولی را به چرخه بازگرداند. تنوع لوازم جانبی دستگاه فشار قوی آب یا واترجت یا کارواش صنعتی کارچر آلمان بسیار بالا است. همچنین بدنه این رطوبت سازها از جنس ABS ساخته میشود که کاملا ضد زنگ بوده و عمر مفید دستگاه را افزایش میدهد. کارخانجات باز استفاده از سیستم مه پاش نشان دهنده ی افزایش کیفیت کار می باشد. آب مایع در اثر فشار امواج فراصوتی در این دستگاه ها به صورت مه سرد به بیرون منتقل میشود. 

آبی که وارد دستگاه کارواش می شود در دو نوع سرد و گرم می باشد که آب گرم برای ضدعفونی سطح های با آلودگی بیشتر استفاده می شود. این ویژگی دستگاه کارواش دستی باعث پاک شدن هرگونه آلودگی از سطح می شود. یکی از مهم ترین بخش ها به هنگام شستشوی ماشین سواری و سنگین استفاده فوم و ماده شوینده مناسب می باشد، اینکه ماده شوینده کارواش از کف و قدرت پاک کنندگی کافی برخوردار باشد و ضمن از میان برداشتن آلودگی ها هیچ گونه آسیبی به رنگ بدنه وارد ننمانید، ویژگی مهم انواع کارواش اتوماتیک می باشد. ارائه یک خدمت پاک! این تجهیزات در هنگام خریداری دستگاه به شما ارائه شده و شامل شلنگ فشار قوی، نازل، لنس، تفنگی و سایر تجهیزات می گردند. از سایر نقاط مثبت این نوع رطوبت سازها می توان به قدرت و بازدهی بسیار بالا در ایجاد رطوبت و عدم خیس شدن کف سالن در آنها اشاره کرد. همچنین این دستگاه ها توان بالایی در پرتاب مه ندارند و با تعداد کم نمی توان میزان رطوبت را در تمامی نقاط سالن بصورت یکنواخت تنظیم نمود.

هر کدام از این دستگاه ها نیز در توان های مختلف طراحی میشوند. تا به امروز نیز این کمپانی همواره در زمینه تولید انواع کارواش پیشرو بوده است. همانطور که گفتیم حداکثر فشار آب خروجی کارواش 200 بار است که میانگین مصرف آب آن به 900 لیتر بر ساعت هم میرسد. میتوانید با توجه به برنامه آبیاریتان فرکانس را بین ۶ ساعت تا یکهفته قرار دهید. اتصالی جهت وصل کردن دو لوله گالوانیزه به هم. در واقع می توان با اضافه کردن سم های محلول در آب ، سالن را سم پاشی نمود. از دیگر مزیت این نوع مه پاش ها می توان به قابلیت عملکرد آن با انواع آب چاه و یا آب سخت و همچنین قابلیت ضدعفونی کردن و سم پاشی سالن اشاره کرد. سیستم مه پاش نازلی به یک پمپ و موتور مجهز می باشد که با فشرده کردن آب و انتقال آن به نازل ها ، باعث ایجاد مه میشود. بیشک ایده تأسیس یک کارواش خلاقانه نیست و ممکن است چند کارواش در یک خیابان وجود داشته باشند اما این مانعی برای خلاقانه کردن این کسب و کار نخواهد بود. 

قیمت مناسب و کیفیت عالی باعث فروش خوب این محصول در ایران شده است . با انجام درست این مراحل تنها برای بار اول کیفیت برای شما تا سال ها تضمین شده است. در امر شستشوی ابزار آلات بزرگ و اتومبیل و همچنین شستشوی مکانهای بزرگ مثل کارخانه جات، نیاز به موتوری قوی است که بتوان قدرت لازم و نیروی شدیدتری را جهت شستشو تامین کرد. اکثر پمپهای کارواش از جمله پمپ کارواش اینتر پمپ و پمپ پرتولینی مجهز به یک سیستم قطع کن خودکار هستند. این سیستم ها می بایست به مخزن و سیستم فیلتراسیون مجهز باشند. نمونه های قویتر و بزرگتر رطوبت سازهای التراسونیک قابلیت اتصال به آب شیر را دارند و نیازی نیست که میزان آب مخزن آنها را کنترل نمود. رطوبت سازهای دیسکی می توانند در صورت نبود آب بعنوان سیستم تهویه نیز استفاده شوند. مه پاش های نازلی نیز بسته به تعداد نازل ها و توان موتور آن در انواع سالن ها به کار می روند. کارواش صنعتی بجز فرآیند های شستشو، عملیات های دیگری مانند رنگ بری و لایه برداری را نیز انجام می دهد. راندمان بهتر آب: با استفاده از پمپ کارواش صنعتی اثربخشی آب چند برابر شده و در نتیجه با استفاده از میزان آب کمتر می توان عملیات گسترده تری را انجام داد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۰:۰۴ توسط:آوتگ موضوع: نظرات (0)